Filmy śmierć, relacja ojciec-córka, homoseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje śmierć, relacja ojciec-córka, homoseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mgła

5,1
Mieszkańcy amerykańskiego miasteczka uwięzieni w tajemniczej mgle odkrywają, że gnieżdżą się w niej koszmarne stwory. Nowy serial na postawie noweli Stephena Kinga.

Aika

6,4
Przyszłość, z powodu globalnej katastrofy jaka nawiedziła ziemię roztapiają się lodowce, w skutek czego 95% jej powierzchni znajduje się pod wodą. Główna bohaterka, Aika Sumeragi, pracowniczka organizacji 2K zajmująca się odzyskiwaniem dawno pogrzebanych pod wodą technologi i informacji, dostaje zlecenie znalezienia tajemniczej rzeczy zwanej Lagu...
Młody dziennikarz przeprowadza sensacyjny wywiad z wampirem. Ten wraca wspomnieniami do osiemnastego wieku, kiedy był bogatym plantatorem w Nowym Orleanie. Po śmierci żony i nienarodzonego dziecka, które umarły podczas porodu, zrozpaczony człowiek podpisuje pakt z siłami zła i staje się wampirem.


William wyrusza na nocną eskapadę, po tym jak żona opowiada mu o swoich nocnych fantazjach erotycznych z innym mężczyzną. Eskapada ta może zagrozić jego małżeństwu, a jego samego uwikłać w zagadkowe morderstwo o podłożu seksualnym. William doświadczy lęków i zwątpienia, pozna prawdę o sobie samym i nauczy się przebaczać innym.
Kobieta jego marzeń jest na wyciągnięcie ręki. Jednak kim ona jest? Oto opowiedziana w migawkach z przeszłości nieprzewidywalna i bardzo zabawna historia dwudziestokilkulatka Teda, który spotyka swoją pokrewną duszę i raz na zawsze żegna się ze światem tanich podrywów, jednonocnych przygód i związków skazanych na porażkę. Ślub przyjaciół Teda, Marshalla i Lily nadchodzi nieubłaganie. Na szczęście nie przeszkadza to Barney’owi w nowych, kawalerskich podbojach. Tymczasem romans Teda z Robin przeradza się w bardziej dojrzałą relację, jednak czy jest mu ona pisana?
Historia budowy średniowiecznej katedry na tle wojen domowych, konfliktów religijnych i walki o władzę.
Sally Perel, żydowski chłopak uciekając przed hitlerowcami, trafia do organizacji komsomolskiej w Grodnie, gdzie wciela się w żarliwego wyznawcę ideologii komunistycznej. Los sprawia, że wpada w ręce wyznawców ideologii wyższych ras... i okazuje się dla nich najczystszym egzemplarzem aryjczyka, godnym szlifowania swych umiejętności w kuźni kadr faszystowskiego państwa.

Basen

6,5
Thriller erotyczny rozgrywający się w plenerach południowej Francji. Sarah (Charlotte Rampling), angielska autorka kryminałów, ma na koncie serię bestsellerów, które przyniosły jej sławę i pieniądze, ale nie zaspokoiły twórczych ambicji. Jest sfrustrowana i zniechęcona. Rozmawia o tym ze swym wydawcą, Johnem (Charles Dance), a ten proponuje, by oderwała się od codzienności i wyjechała na czas pisania kolejnej książki do jego domu w Prowansji. Wraz ze zmianą miejsca akcji zmienia się też kolorystyka filmu - zgaszone, surowe barwy Londynu ustępują miejsca ciepłym, rozświetlonym kolorom Luberon, gdzie autorka odpoczywa i szybko rozpoczyna pracę nad nową powieścią. Jej spokój zostaje jednak zburzony niezapowiedzianym przyjazdem córki Johna, Julie (Ludivine Sagnier). Zuchwałe zachowanie młodej dziewczyny i jej całkowity brak jakichkolwiek zahamowań bardzo irytują Sarah, co w końcu doprowadza do wzajemnej wrogości. Im dłużej jednak pisarka obserwuje dziewczynę, tym bardziej jest jej ciekawa. A ciekawość podsyca wyobraźnię, wyzwala seksualne sny i marzenia...

Candy

7,1
Poeta Dan zakochuje się w studentce sztuki, którą pociąga jego "luzacki" styl bycia, oraz miłość do heroiny, którą zdrobniale nazywa Candy, tak samo jak brzmi imię dziewczyny. Tak bardzo jak płomienne jest między młodymi uczucie tak wielki jest pociąg do narkotyków. Prowadzi to do nieuniknionego spotkania z brutalną rzeczywistością. Ich związek zmienia się od niezwykłego zauroczenia, przez namiętną miłość, aż do samodestrukcji i szaleństwa.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…