Filmy film niezależny, pociąg

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje film niezależny, pociąg. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Asteroid City

6,3
7,0
Produkcja rozgrywa się w fikcyjnym amerykańskim, pustynnym mieście około 1955 roku. Do miejscowości przyjeżdżają uczniowie i rodzice z całego kraju, aby wziąć udział w konwencji. Konwencja jednak zostaje spektakularnie zakłócona przez zmieniające się na świecie wydarzenia.

Życie

6,8
1953 rok. Dotknięty II wojną światową Londyn wciąż próbuje stanąć na nogi. Williams (Bill Nighy), weteran służby cywilnej, jest bezsilnym trybikiem w biurokratycznej maszynie miasta, które próbuje się odbudować. Zawalony papierkową robotą w pracy i samotny w domu ma poczucie, że jego życie od dawna jest puste i pozbawione sensu. Wreszcie pewnego dnia druzgocząca diagnoza zmusza go do dokonania podsumowań i próby uzyskania spełnienia, zanim znajdzie się ono poza jego zasięgiem. W nadmorskim kurorcie, pod opieką lokalnego dekadenta (Tom Burke), mężczyzna przez chwilę flirtuje z hedonizmem, ale ostatecznie nie znajduje w nim rozwiązania. Po powrocie do Londynu jest coraz bardziej zaintrygowany naturalną witalnością Margaret (Aimee Lou Wood), młodej kobiety, która kiedyś pracowała pod jego nadzorem, a teraz jest zdeterminowana, by rozwinąć skrzydła. Wreszcie pewnego wieczora Williams doznaje objawienia – które jest równie proste, jak głębokie – i odnajduje w sobie pokłady nowej energii, by z pomocą Petera (Alexa Sharpa), idealistycznego nowego pracownika swojego wydziału, spróbować zbudować spuściznę dla nowego pokolenia.

Fresh

7,5
Czarnoskóry dwunastolatek z Brooklynu prowadzi podwójne życie: chodzi do szkoły, stara się być dobrym uczniem, zarazem jest posłańcem handlarzy narkotyków. Próby pogodzenia sprzecznych wzorców postępowania prowadzą chłopca na skraj katastrofy.


Brytyjczyk Stephen Wilson pracuje dla wywiadu swojego kraju. Po stracie żony i córki poświęca się wyłącznie pracy. Nieoczekiwanie w jego życie wkracza nowa kobieta, która staje się jego obsesją. Ta sytuacja jest o tyle niebezpieczna, że kobieta jest morderczynią, którą Wilson ma aresztować.
Piękna, młoda kobieta (Marianne Faithfull) wyrusza w podróż. Jej motocykl to dziś już kultowy Norton BSA. Ubrana tylko w czarny, skórzany kombinezon zamierza dotrzeć do swojego egocentrycznego kochanka (Alain Delon). Za sobą zostawia dotychczasowe życie i niedawno poślubionego mężczyznę (Roger Mutton). Po drodze przypomina sobie namiętne i dziwnie nostalgiczne chwile z kochankiem. Jej psychodeliczna zaduma może przynieść nieszczęście.
ONZ próbuje prześledzić przesyłkę heroiny od granicy irańskiej do głównego dystrybutora w Europie.
Maxie ginie w katastrofie na dzień przed wyjazdem do Hollywood, na plan filmu samego Davida W. Griffitha. Jednak marzenia okazały się silniejsze od śmierci. Po sześćdziesięciu latach duch Maxie wcieli się w ciało Jan Chaney, sekretarki biskupa, by raz jeszcze spróbować sił w kinie.
Aleksander Iwanowicz Łużyn, którego życiową pasją są szachy, podejmuje wyzwanie rzucone mu przez największego rywala. Przeciwnicy spotykają się nad jeziorem we Włoszech, aby rozegrać decydujący pojedynek.
Radio On to postpunkowa podróż przez Wielką Brytanię końca lat siedemdziesiątych. Główny bohater, Robert, rusza na północ, by poznać szczegóły śmierci brata. Ważniejsza od celu jest jednak sama droga – widziany zza szyb samochodu zimowy kraj pełen industrialnych pejzaży i hipnotyzujących, odhumanizowanych przestrzeni. Równie istotna jak obraz jest muzyka towarzysząca podróży – ścieżka dźwiękowa, na którą składają się elektroniczne utwory Kraftwerku, chłodne kompozycje Davida Bowiego z berlińskiego okresu jego twórczości oraz piosenki takich twórców jak Robert Fripp, Ian Dury czy Wreckless Eric.
Pięć miastowych dziewczyn musi spędzić noc w odizolowanym miasteczku w prowincji Buenos Aires. Odnajdują tam więcej niż się mogły spodziewać. Doświadczają najbardziej brutalnej strony lokalnej gościnności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…